La la la la La Leh

Jag har hittat ny musik som får mig att stanna upp med trädgårdsbestyren, sätta mig till ro och lyssna. Spela om, ta in och tänka hmm, wow så underfundigt, humoristiskt, klarsynt och vackert.. Att lyssna på henne funkar när jag vill läsa men inte störas av stojiga barn eller vuxnas högljudda förmaningar, när jag väljer stressvägen på cykel genom Liljansskogen med livet som insats eller till matlagningen i köket tillsammans med barnen. La Leh är en fenomenalt fin artist och jag uppmanar alla att lyssna på henne!

http://www.youtube.com/watch?v=5Z-_CRMNYW4

Jag är så glad för tulpanerna som kommit upp ur jorden. Kanske den här är fredad från rådjuren med hjälp av Buckan 🙂 Kolla också in de små, små gröna skotten som ska bli ringblommor.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

