Procrastination och lyxig laxlunch

Idag har jag skjutit upp jobbet en dag för att njuta av en dag på Sturebadet. Det skulle inte hända om jag inte fått möjligheten  i julklapp av Malou. Aerobics, stretch, simning, aromarum, salladslunch, bokläsning, slummer och bastu. Många tankar om nyårslöftena. 90% av alla nyårslöften bryts skriver tidningarna. Min vän Jaana bloggar på temat och delar med sig av bot på ”uppskjutarsjukan”. Ett råd jag tar till mig är att förvänta mig att klara av löftena. Se en talande filmsnutt om Procrastination och kom igång med det du vill lyckas med;

http://www.youtube.com/watch?v=UXziurFkQxM

Om Madeleine Scherlin

Jag som skriver här heter Madeleine Scherlin. Visionen för Gottfridastugan är att skapa en harmonisk plats för samtal och skrivande. Jag är själv chef och har jobbat med ledarskapsutveckling i många år. Här ska Lidingös chefer och ledare uppleva konstruktiva samtal som ökar förståelsen för andra och sig själva. Man kan komma i träningskläder, eller efter jobbet, ta med hunden och också njuta av en sprakande brasa och gott fika.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

