Höstförberedelser

Det börjar blåsa i springorna på golvet. En del glipor är så stora att en liten skogsmus kan ta sig in. Jag funderar mycket på hur jag på bästa och mest naturliga sätt ska isolera. Under tiden ska dessa ulltofflor från Tjeckien värma mina och mina besökares fötter. Det är himmelskt att bädda in tårna i dem, jag lovar!

Förberedelserna på fältet för Lidingö loppet har börjat. Det är full aktivitet med byggen av tält och annat. Tänk att 50.000 människor ska springa olika lopp under tre dagar. Till det kommer all publik, funktionärer och sponsorer. Jag hoppas på många nya kontakter och kanske tillfälle att hjälpa någon som behöver komma från en liten stund. Jourhavande lugn kanske. Det ska bli spännande!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

