Människor runt om oss

Visst är det så att vissa människor har betydelse för att det plötsligt händer. För den här stugan har jag Rauno att tacka allt för. Han valde ut mig säger han. Han ville sälja till någon som hade idéer om stugan som han tycker om. Jag påminde lite om hans mamma Laina. Rauno säger att ”du vet väl att du har gjort ett klipp tjejen. Jag säger ”du vet väl att jag inte har köpt stugan som en investering”. Och så ler vi mot varandra. Här är Rauno i full färd med att måla utsidan.

Andra som har hjälpt mig i processen är min familj. Mina barn, min mamma, min bror Rickard och Johan Enlund har alla med sin positiva inställning stärkt min GO-känsla. Det har betytt mycket med deras fulla stöd hela vägen. Alla är glada för det här!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Människor runt om oss

  1. Rickard skriver:

    Idag är det den 17 maj…
    Stort GRATTIS på födelsedagen, Madeleine!!!!
    Kram från storebror

Kommentera

